مریم مرعشی گفت حمایت شما از موسسه اقدامی از سر مسئولیت و نوع‌دوستی است

در بازید اعضای شورای مدرسه‌ی علوی نوین از زنجیره امید مطرح شد؛

تاریخ: 1401/9/28

9 نفر از اعضای شورای دبستان پسرانه‌ی غیردولتی علوی نوین در تاریخ 23 آذر 1401 با حضور در محل موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید ضمن آشنایی با موسسه از کودکان تحت درمان زنجیره جهت حضور در مراسم یلدای مدرسه دعوت کردند.

اعضای شورای دبستان علوی نوین، نمایندگان دانش آموزان و محصلین این مدرسه هستند که جهت آشنایی بیشتر از روند درمان و خدمات زنجیره امید به کودکان نیازمند به بازدید از موسسه پرداختند.

این اعضا پس بازید از موسسه، گفتگوی کوتاهی با مریم مرعشی مدیرعامل خیریه زنجیره امید داشتند؛ مرعشی ضمن قدردانی از بچه‌ها و مدیریت دبستان علوی نوین گفت: حمایت و کاری که شما امروز انجام دادید اقدامی از سر مسئولیت و نوع‌دوستی بوده و کار بسیار مفیدی است، امیدوارم روزی شما و بچه‌هایی که در زنجیره امید تحت مراقبت و درمان هستند، کارهای اثر بخش و بزرگی را انجام داده و آینده را بسازید.

وی یادآور شد: زنجیره امید سه دسته از کودکان بیمار و محروم را تحت پوشش درمان قرار می‌دهد. نوزادان و کودکانی که بیمارهای قلبی، ترمیمی و ارتوپدی دارند در دوره‌های قبل از درمان، هنگام عمل جراحی و درمان و بعداز آن تحت پوشش و مراقبت‌های ویژه زنجیره امید قرار می‌گیرند.

مرعشی تأکید کرد: مجرب‌ترین پزشکان متعهد کشور در همکاری داوطلبانه با زنجیره امید، عمل‌های بسیار سخت و پیچیده‌ای را انجام می‌دهند تا از درد و رنج کودکان کاسته و آینده امید بخشی را برای آنان بسازند تا بتوانند همچون همه زندگی کنند.

مدیرعامل خیریه زنجیره امید در پایان خاطرنشان کرد: خدمات زنجیره امید بسیار گسترده است و این خیریه در حال ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان در کشور است.

اعضای شورای دبستان علوی نوین از کودکانی که در حال حاضر تحت درمان موسسه زنجیره امید قرار دارند، دعوت کردند تا در مراسم شب یلدای مدرسه شرکت کنند.

اعضای شورا بعد از بازدید و گفتگو مبلغ یک میلیون تومان به خیریه هدیه دادند. همچنین یادآوری می‌شود که این اعضا سال گذشته نیز از موسسه بازدید داشته و با ایجاد بازارچه غذا ضمن معرفی موسسه به همکلاسی‌ها و والدین، سود حاصل از بازارچه را به زنجیره اهدا کردند. زنجیره امید نیز گزارشی از پرونده کودکان تحت درمان و روند بهبودی آنان را به اعضای شورا دبستان علوی نوین ارائه کرد. 

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید


تازه ترین اخبار

محرومیت هزاران کودک از خدمات بیمارستانی که ساخته نشد

مریم مرعشی مدیرعامل مؤسسه خیریه بین‌المللی زنجیره...

مطالعه خبر

ساخت بیمارستان کودکان در کما

کودکان و کمبود خدمات درمانی تخصصی/ نماینده مجلس: ...

مطالعه خبر